Awak....Saya Rindu Awak... :'(

Bsyukurlah pd org yg menyakiti hatimu krn dia lah yg menabahkanmu,
Bsyukurlah pd org yg tidak mgendahkanmu krn dia lah yg mbuatmu lebih berdikari,
Bsyukurlah pd org yg mgkhianatimu krn dia lah yg mbuatmu lebih mgenal diri,
Bsyukurlah pd yg mperkecil- kecilkanmu krn dia lah yg mbuatmu mgenal abiliti diri,

Bsyukurlah pd yg mbantu krn dia lah yg mbuatmu tidak terkapai2 sendiri,
Bsyukurlah pd yg menasihati krn dia lah mbuatmu sntiasa berhati2,
Bsyukurlah pd yg sudi myayangi krn dia lah yg mbuatmu rs lebih dhargai,
Bsyukurlah pd yg sentiasa di sisi, krn dia lah yg akan mjadi 'temanmu' hingga akhir nnti ♥
(from abby abadi fan page...)


30hb September 2011
tarikh terakhir aku dengan dia...
now rasa sunyi gler...rasa mcam huh! xtaw nak ungkap la...
mmang sdey sgat2...
law la dia taw..aku rindu dia...syg dia lagi...
bukan senang aku nak lupa dia..
tp dr mana dia nak taw aku rindukan dia kan...
merepek ja...


kawan aku bagi aku kata2 ni..thx dear bagi aku kata2 ni..
tp hati aku mcam xbole trima lagi sebarang nasihat...
sumpah aku rindu dia...mcam xbole trima hakikat lg dia bkan dengan aku da...
ada tak ubat supaya aku bole lupakan dia...??
susanya Ya Allah... :'(


tertarik dgan kata2 ni fron abby abadi fan page...
tp aku bukan nak jual hati aku...
cuma itu la keadaan hati aku...
sayang dia gler2 tp akhirnya semua berakhir pd malam 30 september 2011
akan aku ingat tarikh itu sampai ble2...
law la dia taw aku sayang dia mcam mana kan senang...
mgkin aku bkan yang terbaek untuk dia...

sepemergian aku pd minggu depan,aku mengharapkan 
semua oke...aku mendoakan kesihatan dia,kehidupan dia 
gembira...awk...sy nak pergi berjuang..itu pun kalau Allah panjangkan umo saya...
sy doakan kesihatan awak bertambah baek...
jangan buat orang keliling awk risau ya...
sayangi nyawa awak tu...
sy mnta izin nak simpan rasa sayang pd awak smpai sy mati..
harap awk xkesah... :'(

Semoga kamu mendapatkan kebahagiaan yang cukup untuk membuatmu baik hati, cubaan yang cukup untuk membuatmu kuat. Kesedihan yang cukup untuk membuatmu manusiawi. Pengharapan yang cukup untuk membuatmu bahagia.

Semua Terserah padamu aku begini adanya.Ku tahu itu sulit bagimu.Aku bukan yang sempurna dari apapun itu.Bila kau lihat hiba, itulah aku.Namun ku tak mau untuk di kasihani.Walaupun ku patut dapat kata kasihan itu.Biarkanlah aku dengan semua ini.Kerana ku tahu ku tak layak dalam hal terindah ini.Waktu yang kini menjawab cerita cinta.Semua berlalu & pergi dari sangkarnya.Kesalahan itu tak dapat mengusir pergi kebenaran.Pantasnya hukuman itu menyiksa diri ini.Cinta, bila ada keabadian di hati mu…Maka abadikan lah cinta ku.Bersama waktu yang terus berjalan.Tak akan mungkin mengharapkan mu kembali…Tak akan mungkin kenangan dapat berubah menjadi bunga kenanga…Tak bisa waktu berputar kembali lagi…Tak bisa cinta berubah menjadi benci…Biarkan cinta yang berkata-kata di balik raungan pekat malam ku…
kuat ka aku dalam menghadapi semua ini...
:'(

from abby abadi fan page...
like this word!




No comments:

Post a Comment