< jangan dirampas hak aku >

04.10.2011
tarikh keramat 
dimana anak yang aku jaga
sejak dari lahir 
hingga sekarang
telah direbut dan di bawa ke mahkamah..
ya Allahy,dugaan demi dugaan...
tapi sayang...
bila bicara dimulakan...
pihak laki2 telah meninggikan suara mengakibatkan 
pergaduhan dan perbalahan antara
pihak aku dan pihak lawan...


RANIA HANA BINTI ISMAIL  - LAWAN-
AIZAT BIN MUSA - DEFENDAN-

itulah yang tercatat dalam surat perintah dari mahmakah 
bahawa aku harus menghadirkan diri ke mahkamah johor.
what??
mama aku sakit,aku demam dan ank aku demam
dalam keadaan mcam tu pon anak aku jadi taruhan 
pergaduhan antara aku dan ejat...

~EJAT~
bkan aku menidakkan hak engkau sebagai ayah sebenar widad
tapi aku telah mengangkat sumpah pada 30 JULAI 2010
bahawa aku akan menjaga,merawat dan telah diberi
kepercayaan oleh pihak JKM.
dan widad sebenarnya dan sepenuhnya bawah jagaan family aku
jugak JKM johor...
cukup syukur la ejat aku bagi kau jenguk dan bawa widad
jalan2 setiap hari sabtu..
jangan la kau rebut dia...
aku rayu sangat2...
:'(


ayah dan mak sebenar widad
same kan muka??
da nama pon ayah dia...
hihihik...
so aku rayu gler2 jangan la kau ambil dia dr aku...
aku sayang gler2 kat wdad...
dia je yang aku ada.. :'(


No comments:

Post a Comment