Murahnya Harga Hati Aku

"Antara kesakitan jiwa yang amat menyakitkan pabila menyintai seseorang namun orang yang kita amat dambakan adalah hatinya milik orang lain.. Terasa pedih dan hilang satu semangat baru untuk bangun" Tiada sesiapa pun menginginkan kehadiran orang ketiga di dalam cinta yang terbina.. Ia sememangnya menyakitkan.. Menyakitkan apabila kepecayaan yang diberikan musnah begitu sahaja dan membuatkan hati kita hancur hingga hilang bentuknya..

Masih terbayang di ruangan mataku
Saat indah bersamamu dulu
Masihku ingat janji manismu
Bertakhta di hatiku

Di kala itu engkaulah bintang
Menyuluh malam yang kegelapan
Tetapi kini tiada lagi
Tinggal aku sendiri

Percintaan ini amat memilukan
Perpisahan ini sungguh menyakitkan
Namun apa daya terpaksa ku telan semua kepahitan

Kepiluan ini meracun hidupku
Kesunyian ini membunuh jiwaku
Tergamak kau sayang
Melihat diriku dalam kesedihan
Dipermainkan olehmu

Sia-sia saja percintaan ini
Tak bisa sampai ke puncak nya
Sekelip mata hilang semuanya
Yang tinggal hanya airmata…

hanya lirik ini menggambarkan apa yang aku rasa..aku harap dia faham..aku hargai sangat-sangat masa-masa dia dengan aku,..tipu aku cakap aku tak sedih..tapi apakan daya??aku xbole paksa hati orang,,aku xde hak apa2...assalam.. :'(

No comments:

Post a Comment