Syukur , Terima Kasih , Kecewa

Assalamualaikum...

hurm tajuk ada 3 rasa...da macam masakan da rasanya siap ada 3 rasa bagai...hahaha....tapi ini bukan masakan..ini 1 kenyataan...itulah yang aku rasa sekarang..

SYUKUR :
syukur alhamdulillah keputusan yang aku perolehi amat2 lah memuaskan hati...terima kasih ya Allah Kau masih memberi kesempatan kepada aku untuk teruskan apa yang telah aku mulakan....aku xkan sia-siakan peluang yang ada... :) 

TERIMA KASIH
terima kasih kepada yang sudi mendoakan hal itu...terima kasih ma n abah sebab slalu ada disamping ankmu ini walau dalam apa jua keadaan sekali pon...terima kasih yang tak terhingga.... dan terima kasih kepada someone yang telah buat hidup aku mcam ni...akan aku kenang sampai bila-bila...aku doakan kau akan rasa apa yang telah kau lakukan terhadap aku ini...bukan aku minta...tapi dalam dunia ni...what u give,u will get it back...HUKUM KARMA..Allah akan bayar cash!no credit card,no installment,no need down payment maa...if Allah nak balas kejap sangat2...so be careful... < sapa lar yang buat kan3??bia lah rahsia ~ >

KECEWA :
bila aku dapat taw sesuatu...bila aku dapat taw akan hal ni...tiba2 air mata aku mengalir...kenapa ckit kau tak pernah rasa bersalah?sedangkan kau taw apa yg telah kau lakukan...sakit hati ni tak terkata...apa salah aku ya sampai dia sanggup lakukan hal sedemikian rupa?aku ada sakitkan hati kau ka?aku doakan semoga apa yang kau buat dan apa yang kau pilih itu yang terbaek...aku xnak bermusuh...aku xnak berdendam...cukuplah apa yang kau da bagi aku rasa ni..demi Allah perit sangat2...mungkin kau tak tahu aku da taw semua tapi....aku takkan bermasam muka dengan kau...aku takkan balas sebab bukan itu diri aku...aku kecewa dengan sikap kau...siyes babe...aku doa kau berubah la...berubah demi kehidupan kau..berubah demi family dan insan yang kau sayangi...jangan sampai apa yg kau da lakukan kat aku,kau ulangi n terkena kat orang2 yg kau sayang...fikir2 la...aku xberniat nak kau merayu minta maaf ckup sekadar kau sedar akan kesalahan kau.itu sudah memadai...buat sekian kalinya,aku menangis... < bialah rahsia siapa n kenapa...hati menangis siapa tahu >



notatangan : ya Allah..Kau berikanlah aku kekuatan...berikanlah aku secebis ketabahan dan tahap kesabaran yang kukuh...ampunilah segala dosa-dosa aku Ya Allah..ampuni dosa kedua ibubapa ku..dosa adeq beradeq ku.dosa anak aku serta dosa orang keliling aku.ampunilah dosa-dosa orang yang membenci dan menyakiti aku ya Allah...berikanlah hidayah dan petunjuk serta kesedaran kepada insan-insan yang menganiaya aku ya Allah...

No comments:

Post a Comment