Ikutkan Hati

Assalam...

oke sbnrnya aku da lma nak tulis apa yang aku nak tulis ni..terutama aku rasa tengah bengang kan..haisshhh la ni mood aku tengah ke lautnsikit..so aku rasa sesuai & bole la kot...jom layan kalau IKUT KATA HATI...

Ikutkan hati...aku da xnak keje...nak kawen ja..pi lantak ah orang kata kawen itu bukan perkara yang mudah ke hape! aarrggghhh ! peduli hape!kata ikut kata hati kan??ikutkan hati, aku rasa memang aku nak tibai muka-muka orang yang pernah lukakan hati aku ni wehh....kecik bukan sebarang kecik...kau cabar aku,buat aku mara,dalam diam kau sendiri akan rasa bisa... :P

Ikutkan hati,aku memang nak ja pergi kat satu tempat ni.... # nama tempat dirahsiakan atas faktor untuk mengelakkan mulut-mulut longkang duk bercerita..aku nak g satu tempat ni,jumpa someone ni aku nak curah air panas kat muka dia..lempang pipi dia bia sampai lebam...geram nokk!!sumpah geram!!sebab kau lar hidup aku mcam ni!! <----- for sure ramai terasa opsss sorry... ! :D

Ikutkan hati, aku nak ja jerit kat telinga semua orang # macam bole kan, yang aku gila benci dengan that person ! ya ! & ya ! benci memang tak bagus tapi apa ada hal??kata IKUT HATI ? jadi......ada aku kesah??

Ikutkan hati,aku nak gitau kat semua orang apa yang aku rasa .bia diaorang taw apa sebenarnya yang aku alami...dan apa yang aku rasakan...barulah diaorang akan berhenti dari buat spekulasi yang ntah apa-apa.... # kalau jenis reti bahasa la kan...hihihi

Ikutkan hati,aku nak ja balut hati aku ni dengan SIMEN KONKRIT biar aku tak rasa sakit macam sekarang ni...perghhh kalau la dapat simen hati dengan simen konkrit kan bagus??korang tibai la hati aku ni ikut suka korang...korang lanyak la hati aku ni ikut suka hati korang,,apa de hal??hati aku da balut dengan SIMEN KONKRIT...kebal derr!




(motif??saja2 ja letak...hahaha)

Ikutkan hati...aku teringin sangat nak jumpa dengan insan yang menyayangi,menyintai dan merindui aku sepenuh hati..yang bole BERTAHAN dan BERSABAR WALAU APA PUN YANG BERLAKU..yang sanggup melindungi aku dan yang berkata " awk...jangan tinggalkan saya tetaplah dengan saya..." # romantik nokk....

Tapi itu semua ikut kata hati...tak semua benda kita bole ikut kata hati...sebelum ikut kata hati...banyak benda kita kena fikirkan...apa yang sepatutnya...apa baik & buruk pada kita...fikirlah dengan waras n konklusinya ya??

haa...ambil pengajaran ya dgan gamba ni.. :))


notatangan : ILY sangat mahal bagi aku..luahkan secara ikhlas bia dari hati bukan suka-suka hati... :)

No comments:

Post a Comment