Rindu, Ditinggalkan... :'(

Assalamualaikum...
hurm xde mood sebenarnya nak buat apa-apa hari ni..sebab buah hati nak tinggalkan aku 5hari kot...ya Allah kuat kah aku??boleh kah aku hadapi??rindu kot...mana pena kena tinggal time berbaek..memang tak sama masa gado dengan masa berbaek mcam ni...rindu,rindu,rindu... :'(

13hb oktober 2011 
tarikh aku dihadapkan ke mahkamah...tp orang yang aku sayang plak xd kan??semangat rasa melayang je..tapi aku kna kuatkan semangat..so nak kuatkan semangat kenalah tengok-tengok muka anak aku...bole ke??dapat ke semangat mcam masa dia ada??aku bole la!nia kuat kan??nia bole kan ketepikan sekejap hal hati demi anak sendiri??bole!insyaAllah....aku harap keputusan berpihak kepada aku...moga-moga Allah masih memberi kesempatan untuk aku menjaga dan terus merawat PUTERI NUR WIDAD sebagai anak aku dunia akhirat walau dia tak dilahirkan dari rahim aku sendiri tapi kali pertama aku lihat gambarnya dalam fon aku masa ibu sebenarnya hantar,sumpah terus terpaut sayang dan entah dari mana aku pesan pada maknya,jaga dia sebaek mungkin sebab aku sayangkan dia... dan sebab sayang kan dia la aku mengambil keputusan untuk menjadikan dia sebagai anak aku walau hanya anak angkat.dengan izin Allah,aku mendapat kebenaran dari pihak JKM johor bahawa kuasa menjaganya diserahkan kepada aku...dan seandainya pihak lelaki ingin mengambil dia,pihak JKM akan membantu aku..sebab aku telah diberikan hak.. :)

tp.....dalam aku sibuk berperang dengan kes ni,orang yang aku sayang pula yg xbole beri aku support.rasa jatuh sekejap...tp aku akan ingat segala pesan-pesan yang telah diberikan..insyaAllah semua akan selamat...
ya Allah,Kau selamatkanlah dia semasa dia menjalankan tugasnya...selamatkan perjalanan pergi dan baliknya ya Allah...Kau berikan kesihatan yang stabil kepadanya sehinggalah dia kembali..jangan lah Kau menurunkan kesakitan kepadanya semasa dia menjalankan tugasnya... :(

b...ayg tunggu b...5hari xlama kan b cakap?tp bagi ayg lama... :( b xlupa ayg kan? b xbole tinggal ayg...b kena ingat widad...ya b??b...macam mana kalau ayg rindu b..lama b..walau bg b xlama...gonna miss u badly la b..b keje baek2 ya..hati-hati masa keje...jaga kesihatan semasa keje..jaga keselamatan semasa keje...jangan lupa ayg n widad ya? :'( b xnak ayg sedih-sedih kan?tapi ayg da nangis...maafkan ayg.. :'( ayg xnak b g,tapi b kena g kan?hurm...


da-da...asyik sedih2 je...bia la aku sedih orang laen bukan ambil taw pon....hurm semalam da siap design 1 kad kahwen...permintaan zulaika binti ismail punya penangan...katanya taknak yang mcam kat kedai..nak different...so hasilnyaaaa

haha nasibla kalau xcantik..aku bukan designer pon...
aku accountant...

notatangan : sedih aku tak siapa tahu... :')


No comments:

Post a Comment