| Buat Official Future Husband |

Assalamualaikum...
haa waa tajuk kasi gempak kan???biala apa yang akan terjadi hanya rahsia saya dan c dia.. :)) 
awak-awak..sebelum jadi suami saya atau teman hidup saya...saya nak awak faham apa yang
bakal saya perkatakan ini..apa yang bakal saya tulis ni hanya untuk Official Future Husband 
saya ja taw...orang laen x dapat apa yang saya nak tuliskan dibawah ni nanti..saya harap awak persiapkan
diri awak selengkap-lengkapnya dengan apa yang saya nak ni..bukan minta banyak pun..sedikit sahaja..
hanya minta awak bersedia dan kalau awak rasa diri awak belum mampu menyediakan apa yang saya 
nak ni...saya rasa batalkan secepat mungkin hajat awak untuk menjadikan saya teman hidup awak ya.. :))
mesti orang akan cakap saya kejam kan?bukan kejam...cuma saya nak yang terbaek dalam hubungan kita...
saya nakkan kebahagiaan yang kekal abadi...sebab tu saya nak awak persiapkan diri awak sebelum menjadi hak saya...saya tak nak bila da bersama...saya menyesal dan menangis kerana awak..xmo taw.. :))
awak baca eh??

"berbicara saja tentang erti setia..sedangkan kejujuran
dihati tak pernah ada....
apakah warnanya wajah dicermin itu..putihkan jawapan mu walau 
ia kelabu..
teguhkah bahtera dikala ombak melanda...??sedang di air
yang tenang arah kian menghilang...
"akan ku serah segalanya padamu" itu kalimah
yang sering menjeratku...
waktu yang berlari tidak mungkin 
kembali..alam jadi saksi ikrar suci tak dihormati..
ke penghujung langit merah akan ku lontarkan jeritan ku bersama
kepercayaan ku terhadapmu...
dan kiranya kau masih belum lagi mahu cuba mengerti 
tak mungkin kesetiaan menjadi milikmu..
bukan selamanya suria itu kan bersinar.pabila masanya mendungkan
menjelma jua...
hentikan bicaramu tentang erti setia.. :)) "


awak-awak...saya nak macam ni...saya nak awak milik saya sorang ja..bole kan?? :P



yg macam ni namo taw awak..nanti saya sedih... :'((

kenapa saya letakkan syarat?awak mesti nak taw kan?saya gtaw eh...dulu saya kena macam ni...awak baca ya?? :))

Dahulu kukenal dia,jejaka idaman Malaya 
Semut pun tak mati dipijak lemah lembut bicara 
Semakin ku buka hati semakin buka mata 
Dia berselindung untuk mengaburi langkahnya 
Kini ku tak mahu di tipu dengan si pencabul kalbu 
Mula-mula kubenar-benar nak bercinta dengan iya-iya 
Tapi lama-lama belangnya keluar rupa-rupanya jahatnya suka-suka 
Ditawan dengan kasanova sumandak digoda kasanova
Dahulunya aku permaisuri bertakhta dalam hati 
Sebaliknya dia penjajah banyak lagi yang lain 
Sia-sia aku setia akhirnya harapan hancur 
Cukup sampai sini saja percayakan romeo

awak bole faham kan bait-bait kata tu?? saya harap awak bole tunaikan dan faham erti setia...nak jadi teman hidup saya kan kan kan??hehe....terima kasih awak...

notatangan : who??biakan menjadi rahsia hidup saya ya....? :P


No comments:

Post a Comment