| Bila Kakakku Menerjah Perasaan |

wahh ayat kat atas xley blar kan?
but itulah kebenaran...kakak aku telah korek rahsia hati aku...
huhu aku ada print kan untuk simpanan aku... :'(

status bbm aku semalam : #EMPTY mean #KOSONG
then berduyun2 bbm from  my sys...from my fren tya why??
haha...but aku hanya bole share yang akak aku ja... :P
yang laen nak taw gak ?? argh xbole... :P

pertama... :

oke ni reaksi dia yang pertama skali masa aku baru tuka status kepada #EMPTY...wah
rasa diperhatikan...kah3.. #prasan!

kedua.... :

hurm bermula laa linangan air mata aku saat ni... :'(

ketiga..... :

absolutely yes! i'm not oke !
miss taw!

keempat.....:

yeah...thats advice her to me...im try to take my time la akak... :)
before i leave i have to treat my feeling very well..wahh...hahaha

kelima..... :

benar kan???memang susa kalau kita terlebih sayangkan seseorg melebihi diri kita sendri...
salute la sama lu kakak...bg advice pya kencang....hahaha :D

keenam..... :

haha...propa ekh??adeh...

ketujuh..... : 

donnoe what to says bout it...ada sesuatu yang aku sembunyikan...

kelapan.... :

yeah ini kebenaran...!!!

akhir kata..aku mendoakan aku bole atasi masalah ini sebelum 18hb... amin~








No comments:

Post a Comment