| alhamdulillah... |

Assalamualaikum
tarikh 20.11.2011 1030am
jujur aku buat entri ni dalam perasaan yang sedih dan sebak semua aku rasa..biarlah..biarlah ini kali terakhir aku buat entri pasal ni dengan keadaan yang sedih dan sebak macam ini...after this NO MORE entri bout this..insyaAllah...

siyesly entri kali ni aku tujukan kepada someone yang aku pernah sayang dan masih sayang hingga ke hari ini...yang dulu tempat aku mengadu bagai...tempat aku bermanja..cuma dia..tapi itu semua dulu...la ni aku kena teruskan dan pendam itu semua dalam hati..simpan ketat-ketat dalam memori..tak mungkin aku buang dan lupakan terus..oh tidak! memori itu aku simpan sebagai pemanis dan pahit rencah kehidupan aku...

untuk awak...firstly saya mohon maaf atas silap saya .. ya saya akui saya yang mulakan..tapi...hurm...tak perlulah nak di ungkitkan..hanya kita jea yang tahu...apa sebenarnya situasi yang kita alami sebenarnya kan?? hehehe...nak kata saya tak terkilan tu tipu sangatlah kan...tapi apa yang harus saya lakukan adalah PASRAH...

dan lagi...ucapan terima kasih dekat awak..jujur saya akui awak memang seorang kekasih yang pandai ambil hati , pandai buat orang sayangkan awak...terima kasih sudi layan kerenah saya yang teruk ni selama 6 bulan kenal saya sebagai kekasih awak.. (xtaw la awak anggap kekasih atau tidak) berkawan lebih indah... itu lah kebenaran,...

ingat tak awak merajuk dengan saya?? tiap kali ada masalah...awaklah yang paling kuat merajuk..haha rasa l;ucu...patutnya saya kan yang merajuk tu sebab itu semua sifat perempuan...tapi hubungan kita terbalik..tak pela... :)) awak ingat tak saya pernah cakap saya takut kalau awak marah...ya memang betul saya takut sangat-sangat kalau awak marah..sebab bagi saya awak garang.. :(( time tu saya rasa awak jahat sangat..kejam sangat terhadap saya sebab marah saya,...benda kecil pon awak nak marah teruk-teruk...

awak..lepas ni saya takkan bebel dekat awak dah...lagi-lagi pasal kehidupan awak...pasal kesihatan awak...pasal dengan siapa awak berkawan...saya takkan bebel dah taw...awak da bebas sepenuhnya... :)) wee syok kan??hahaha...macam awak cakap saya takde hak apa-apa ke atas kehidupan awak...ok awak saya akan tunaikan... :))


haa..lama saya tak tunjuk gambar conteng muka kan dekat awak...awak pun dah jijik tengok itu semua kan??ingat lagi awak cakap kalau ada jodoh...kalau takde duet untuk makan..awak suroh saya makan make-up..kan awak kan??haha masa tu saya gelak jea baca semua mesej-mesej awak tu taw...tak patut kot suroh saya makan make up.. :))

awak...sempena entri yang last ni...saya nak bagitahu kat awak , masa kita bersama dulu...tak pernah sekelumit hati pun perasaan saya beralih arah dekat lelaki laen...awak tahu kan macam mana saya sayangkan awak sangat-sangat...cuma mistake itu ... kepercayaan tu yang kurang dalam hubungan kita...InsyaAllah bole diperbaiki di masa hadapan...mungkin dengan future wife/husband kita nanti kan?? :))

saya nak awak tahu lagi...saya bahagia dengan awak dulu...masa saya kehilangan awak,saya sunyi sangat-sangat...luaran mungkin saya nampak happy dengan kawan-kawan...tapi dalam saya terseksa awak...malam-malam dah takde mesej dari awak...gurau senda manja dalam fon sebelum tidor semua hilang sekelip mata..sekarang cuma air mata jelah yang dapat saya zahirkan apa yang saya rasa sekarang... :))

sekarang saya cuba sedaya upaya untuk biasakan diri dengan semua situasi ini...insyaAllah awak doakan saya kuat hadapi takdir kehidupan ya...even kadang-kadang terfikir juga..eh..macam tak caya jea awak dah jadi EX saya..hehehe...dalam sekelip mata jea kan awak....

awak...nanti sampaikan salam saya dekat adik-adik awak.kirim salam dekat ____ ya awak...cakap kat dia..terima kasih sebab baik selama ni walau saya tahu saya gagal bahagiakan abang dia ni...hihihi... :))
awak..awak tahu tak awak ni pendengar yang setia..saya depan orang saya diam jea...tapi bila texting dengan awak...macam-macam saya celoteh...even hal remeh temeh pun saya nak cerita kan??awak pun layan jea saya masa tu...terima kasih awak... :))

ingat tak dulu...saya cakap macam tak percaya jea kita couple..hehe mana taknya...dulu hanya kawan calling sampai habis kredit..awak cerita masalah awak...boleh share semua benda tapi tiba-tiba couple...haha ingat lagi tak masa kita berkawan??awak cakap wajib semua nombor saya active...haha...tapi itulah moment yang manis dalam hidup saya selama kenal awak...

panjang kan entri kali ini...apakan daya yang lebih-lebih biarlah saya pendam simpan jauh-jauh dan semat dalam hati saya...tak boleh dah lepas ni saya nak luahkan lagi...bila tamat baca entri ni takkan ada lagi kisah awak dalam blog saya ni... :'))

awak...doakan saya dapat jumpa orang yang betul-betul menghargai saya ya...sentiasa ada masa untuk saya...yang mampu jadikan saya keutamaan dalam hidup dia selepas keluarga dia...saya doakan awak bahagia...awak jaga peganti saya tu baek-baek ! saya tahu dialah yang terbaek untuk awak..sayangi dia lebih dari awak sayangkan saya suatu ketika dahulu...tu pun kalau sayang...hehe...dari jauh saya doakan kebahagiaan awak...

dah-dah,,kesat air mata tu..saya tahu korang nangis kan baca entri saya ni??hahahaha :D

b..jaga diri tau..ayg tak mungkin lupakan b,sebab b pernah jadi SAHABAT , TEMAN , MUSUH dan juga kekasih ayg...i lebiu...ops!!! oke2...no more after this...! promise....! ini yang terakhir...! hehe

notatangan: mencintai seseorang itu tak semestinya memiliki... :))

2 comments:

  1. Be strong okay. Semua manusia dicipta kan berpasangan.InsyaAllah ada jodoh you yang lebih baek :)

    ReplyDelete
  2. insyaAllah amin ya Allah...moga2 diperkenankan doa cik mirra...thx dear. :) thats doa for u too...sorry if u da kwin.. :))

    ReplyDelete