Things Have Changed

Topik kite kali ni
THE THINGS HAVE CHANGED 
atau
dikenali sebagai
SEGALANYA TELAH BERUBAH !

(gambar hiasan...baru siap photoshoot)

Ku toleh kiri, Ku toleh kanan, Dikau Tiada..
Wahh ! Kind of Lagu P.RAMLEE sebenarnya.. hehe
Acececehh ! awww !
Layan lau awful gitu nyahh!
Ouch ! Tak kose maqq !
Toink Toink !


Hurm semua benda dah berubah sekarang 
kawan-kawan yang betul² close saje yang paham situasi aku skg ni
Kenapa aku jadik camni ?



Becoz, kawan² aku jugak ade nasihatkan aku
Kesian blaa.. blaa.. blaa..
Aku takde pun nk bermain² dengan perasaan
Or Mempermain²kan dengan perasaan 
Memang sulit untuk ku ungkapkan tapi hakikatnya ?
Banyak benda yang telah berubah
Pilih jalan penyelesaian
selesaikan masalah
atau
hanya dengan cara mendiamkan diri ?

Lumrah DUNIAWI..

DUNIA OH DUNIA..Serabut dengan memikirkan masalah dunia
huhuhu..

Ramai kawan² aku cakap aku banyak berubah
Aku sakit ker ?
Aku lupa kawan ker?
Betul ker lupa kawan ni ?
hurm aku bukan lupa kawan


aku cume tak boleh berkawan dengannya lagi
aku rase tak selesa berkawan dengannya lagi
tapi perasaan EMPATHY aku masih wujud
aku kdg² cube juga untuk menjaga hati kawan² aku semua
Hope dyorg smua paham situasi aku sekarang..

(termenung seketika)

KONPIUS !!!
Hurm kat sini aku mintak maaf ya kawan²
Kalau ade salah dan silap aku dalam persahabatan selama ini
Mungkin kite sudah tak boleh rapat cam dulu lagi
Tapi kite tetap kawan sampai Akhirat
Insya-Allah
MAAFKAN AKU YA.. 

COMPLICATED !!!
Perhh ! memang kadang² LIFE memang merunsingkan
tapi kite kenalah cuba untuk mengawalnya
 Cube untuk menyelesaikan masalah dengan sendiri
Tanpa mengharapkan bantuan orang lain
Boleh ker aku ni ?
Hurm.. aku cube dan cube bile ku cube inilah jadinya
Semua jadi kucar kacir
haha..
THING HAVE CHANGED YOUNG GIRL !

HORROR !!!
Wawh ! Kadang² LIFE aku ni cam Horror lah plak
Adeh ! Bahayes ! Hancus !
Hehe.. Yelah Betul kata kawan² aku tue
Buat apa aku nk igt benda yang tak perlu ingat
yeah !
Tibe² aku teringat statement yang biasa aku pakai tue

"Rela Membiarkan Hati Dan Perasaan Terluka 
Demi Melihat Orang Lain Bahagia"

Hurm.. aku tetap dengan pendirianku itu..

CONCLUSION !!!
Walau ape pun yang terjadi persahabatan yang terjalin antara kita
Takkan pernah LUPUS, HANCUS OR HILANG
Ia akan tetap bersemadi diingatan sampai
MAMPOS OR KIAMAT !



Opps ! dalam hidup ni takde ape yg  
IMPOSSIBLE 
Right ?


Hanya diri kita yang mampu mengubahnya
Kita, Diri Kita dan Dunia Kita...

Maaf Sahabat !
Salam UkhwahFillah !

 "Cube untuk belajar menyayangi diri sendiri sebelum kita menyayangi orang lain"
"Cube untuk hidup berdikari daripada bergantung hidup pada orang lain"
"Cube untuk mengikut naluri sendiri tak perlu mengikut orang lain"
"Cube untuk menjadi diri sendiri tak perlu untuk menjadi orang lain"
 

No comments:

Post a Comment