~kenangan yang tak mungkin aku lupakan~

~Pertunangan Yang Tak Dirancang~

Tanpa ku tahu ku telah ditunangkan
Tanda ku duga telah terjalin ikatan
Tanpa ku kenal yang jadi pendampingku
Tanpa kuasa semua ku terima...

belek-belek album...terjumpa gambar yang aku sendiri rasa diri ni bodoh sangat2...
da taw xcinta yang g terima kenapa??
sebab kecewa?? sebab nak lupakan org yg aku sayang?? # mmg xbole lupa la syg oi....
sebab aku sayang dia gler2 kot...sapa bole lupakan org yg kita sayang...siyes susa...
then disebabkan kecewa...aku terima keputusan mama aku yang mungkin xsgup tgk muka aku sugul 
setiap hari...hurm...nak wat mcam mana maa...da angah bernasib malang...aku share ckit2 je k gambar
ni...xske sgt... :(

hantaran dari pihak laki2 :


1

2
3

4
5


hantaran perempuan :

semua

antaranya

antara yang berlaku masa majlis yang tanpa kerelaan ni... :














kenangan yang paling pahit saat diri bergelar tunangan orang kerana semua tanpa kerelaan hati aku sendiri...
dan sekarang smua telah berakhir...aku telah bersama insan yang aku sayang smula... :) 
selamat tinggal semua kenangan... :)

No comments:

Post a Comment