| Terasa Ada Rindu |

Assalamualaikum...

hurm..now at malaysia...come back for something yang tak dijangka terjadi..ya Allah aku harap semua akan berjalan dengan lancar sekali...maafkan aku..ibarat aku mengabaikan tanggungjawab aku kepada yang telah Kau amanahkan.. :'(

bila sebut pasal amanah...tiba-tiba rindu seseorg..kenapa ya..cukuplah wahai hati...mungkin sebab suda genap sebulan beberapa hari lalu...jadi semakin rasa kehilangan...tapi aku redha...setiap pertemuan tetap ada perpisahan..baek secara terusan atau hanya seketika di dunia..cuma mengharapkam dia sentiasa dalam keadaan sihat sejahtera..amin ya Allah...

bukan niat aku xnak lupakan dia..bukan niat aku mendera hati aku..dan bukan aku tak cuba untuk lupakan..masalahnyaaaaaaaa aku xboleh..faham?haha bukan xde usaha ok?ckit demi ckit aku cuba...kadang-kadang rasa macam aku da berjaya taw...rasa YES! akhirnya boleh juga..tapi bila tiba masa rindu tu..nauzubillah...semua benda yang aku buat tak menjadi...macam mana ni.. :'(

klik gambar untuk baca lebih lanjut. :))

dah-dah...stop!now aku dengar kat cni kecoh pasal OMBAK RINDU...haha novel dia aku da khatamkan lama da..tapi agak lupa jalan cerita dia...mmg sedih ya amat cerita dia..baca novel pon aku da melalak...inikan tgk movie..huish...mmg meleleh la alamatnya...haha...aku tak tgk lagi..masih ada perkara penting yang harus aku uruskan..movie bila-bila boleh kan?? :)

ok la xde apa yang special hari ni...cuma melepaskan apa yang terbuku dihati ja.. :)) hapy-hapy fren fren... :))

No comments:

Post a Comment