l Dia Takkan Ada Untuk Kalian Lagi l

assalamualaikum...

aku malas nak berbudi bicara..malas nak bermadah bagai...cukup simple entry kali ini...sekadar mahu memohon maaf diatas segala salah silap...antara nampak dan tak...antara sedar atau tidak...aku harap semua akan faham kenapa dan mengapa aku larikan diri...yang mana tak tahu tu harap xperlulah tanya kenapa dan mengapa...cukup aku sorang yang tahu...tak semua masalah aku,aku perlu dedahkan...ada yang patut aku tutup...

buat semua...aku banyak dosa dengan kalian..aku harap jangan la cari aku lagi...teruskan hidup kalian...anggap blog ni tak pernah kalian jejak...anggap blog ni tak pernah wujud akan kehadirannya...anggap blog ni telah di delete....terima kasih yang mana sudi berkawan...terima kasih banyak-banyak...tapi maaf...mungkin saat ini aku tak dapat menerima keikhlasan korang....aku tetap takkan berganjak dengan keputusan aku..terima kasih ya....

aku mendoakan sesiapa yang pernah jengah blog ni,sentiasa dalam keadaan yang sihat dan selamat...aku mohon maaf beribu dan berjuta kemaafkan...jaga diri baek-baek..kesihatan semua jaga ya...aku hanya mampu ucapkan selamatlah dunia akhirat hidup kalian...entry ni bukan la entry terakhir..cuma,ini entry terakhir buat kalian yang pernah berkawan dengan aku...salam sayang untuk semua...

No comments:

Post a Comment