| Awak...Thanks Curi Hati Saya |

Assalamualaikum...

Tidak pernah terfikir perasaan INI akan hadir lagi dalam diri,
Pernah dulu ku cuba MEMBENCI,
Namun semakin rasa ini MENGHANTUI,

Tidak pernah terfikir diri ini akan BANGKIT dari kegagalan,
Setiap detik aku menanti satu sinar KEBAHAGIAAN,
Lalu kau hulurkan satu SINAR yang amat dinantikan,

Pahit , tangisan , kepiluan , sentiasa menemani dalam HATI,
Serasa ingin aku luahkan kesakitan yang melanda dalam diri,
Andai kau mengerti perasaan INI :')

KASIH,
Andai semalam dapat aku hentikan setiap detik yang lalu,
Akan aku jadikan itulah memori yang TERINDAH sepanjang hidup,
Keperitan dan persoalan yang bermain di hati,
Telah terjawab dengan satu kesenangan dan ketenangan dalam diri,

RINDU,
Itu adalah satu ketulusan yang lahir dalam sanubari,
Tiada sekelumit rasa di hati itu adalah yang PALSU,
Malah untuk melukakan perasaan ITU,
Tidak sama sekali terlintas di benak hati,

CINTA,
Itu tidak kejam,
Manusia yang jadikan cinta itu rosak kesuciannya,
Jangan dihukum cinta yang lalu pada cinta di masa hadapan,

SAYANG,
Mudah untuk diluahkan,
Namun sukar untuk dibuktikan dengan penuh keikhlasan,
Hati yang tulus dalam mencintai,
Akan MENGHARGAI setiap rasa di lubuk hati,

Selamat datang wahai SAYANG,CINTA dan RINDU,
Selamat datang ke DALAM HATI,
Semoga ia tercapai seperti apa yang DIHAJATI,



jangan biarkan mata aku menangis lagi.... :')

notatangan : setiap bait yang tertulis ada makna tersendiri..hanya insan yang punyai hati akan benar-benar mengerti :)

No comments:

Post a Comment