S.U.I.C.I.D.E

ya Allah...aku berdosa sangat-sangat..
cetek pemikiran aku tatkala ujian yang Kau limpahkan itu terlalu berat bagi aku..
nauzubillah..
apa yang cuba aku lakukan saat itu ya Allah..

T.E.R.T.E.K.A.N
yes...kebenaran aku tertekan dengan semua masalah yang tak pernah surut..
tak pernah habis..
aku tak boleh tipu diri aku sendiri aku terseksa..
selama mana ya Allah aku perlu menafikan kehendak hati??
selama mana ya Allah Kau mahu mendera aku..
ya Allah...peluklah hati aku ni ya Allah...
disaat aku mulai rasa gelisah..
dalam ujian yang memerlukan kesabaran ini ya Allah..
aku tahu cinta itu bukan melemahkan tetapi menguatkan..
dan cinta juga bukan menyedihkan tetapi menggembirakan.. :'(
ya Allah..berikan aku kekuatan..untuk mengubah kedukaan ini kepada kegembiraan..
dan izinkan aku melupakan apa yang pernah tercipta ini selama-lamanya.. :'(
aku tahu kesedihan tidak dapat mengembalikan sesuatu yang telah hilang.. :'(

ampunkan aku ya Allah :'(
ubat ni hampir membunuh aku.. :'( 
maafkan aku ya Allah.. :'(
aku tak mampu bertahan :'(

hurm.. :'( thx sahabat..

# mampu ke awk sy tunaikan?? :'(

# hurm..sembuh tetapi tidak macam biasa kawan,, :'(



No comments:

Post a Comment