E.G.O.K.A.H ??

lama suda tak update...
tinggal macam tu je bila masalah menimpa.. :)
sehari dua ni terjadi pelbagai masalah yang tak dapat dijauhi..
ya Allah...aku tau Kau menguji aku...aku tau aku mampu hadapi..kalau aku tak mampu hadapi...
Kau pon takkan beri aku ujian macam ni kan??
memang menguji kesabaran aku bila berhadapan dengan masalah seperti ini.
melibatkan hati dan perasaan..
arghh...aku boleh ketepikan..bak kata akak aku...kita boleh hidup tanpa cinta..
antara nak ataw taknak je kan ??
yeah aku nak lari dari itu semua..cukup..aku punya segala2nya..
kerja?alhamdulillah...family??anak?? memadai..permata hati aku selamanya... :)

bukan ego yang aku tampilkan...
ya aku memang mementingkan hati orang lain daripada hati aku...
itu bukan egois..tapi itu memang diri aku...
my heart crying n crying non stop...yeah admit it...
kadangkala kita terpaksa senyum untuk bahagiakan orang lain..
sedangkan hati sendiri menjeruk sedih...
tapi takde pilihan...
aku trauma dengan diri sendiri..
musuh aku adalah diri aku...
tapi aku nak,andai aku pejamkan mata...
kalau sudah ajal...
mudah-mudahan orang keliling aku dapat tau pengorbanan n kenapa saya pencilkan diri...
maybe E.G.O aku tinggi..
aku susah nak luahkan apa yang terbuku kat hati...
aku lebih suka diam dan diam...
thats why musuh aku adalah diri aku sendiri...
aku sanggup korbankan apa saja untuk bahagiakan org keliling...
sampai aku sudah register nama aku sebagai penderma organ kalau aku mati..
bongokkan??
aku nak derma hati aku..
at least kalau aku tak berkesempatan kawin ke bercinta ke...hape2 la...orang yang dapat hati tu,dia dapat tunaikan hajat aku...
ni serius taw...
aku suka kerja..busykan diri...dan senyap...
kadang-kadang nak gak cerita tapi takut orang ingat aku mengeluh...
so better diam..paling kuat pun aku menunaikan solat sunat.. :')
aku pernah suarakan kat seseorang,aku teringin nak bahagia...tapiiiiiiiiiiiiiiiiii
aku tak salahkan dia...maybe dia nak yang terbaik..aku takde peluang habiskan ayat terus kena
marah...
bukan sekali tapi berkali-kali...
sampai aku jadi pendiam..bila aku berkumpul saudara mara di JB , selalu kena khutbah...tapi aku diam dan buat tak dengar...then aku busykan diri...
sumpah terasa hati juga...tapi aku pendamkan..aku akan tutup terus pintu hati untuk ada feeling..aku takut dengan komitmen..sampai sekarang... :')
tau kenapa aku suka lagu LA.F.A.Z.K.A.N.L.A.H dari kawan sendiri D.I.N.O ??
sebab lagu tu ibarat luahan aku...luahan perasaan aku...aku taknak orang alami apa yang aku lalui..
aku sayang seseorang...dari dulu sampai sekarang...tapi kami xmungkin boleh support antara satu sama lain..
taw tak..aku tak berpeluang untuk cakap aku fall in love ke..kawin ke...semuanya bagi family aku joke...so,since semua ingat aku berlawak..aku decidekan..hanya Allah tahu kenapa aku takde pasangan.
aku dapat happy news semalam.,..alhamdulillah...aku dapat kenaikan pangkat lagi by next month..
tapi bila aku share dengan ibu ( mak angkat aku setelah tiada ibu kandung ) hmmmm
takde kata-kata semangat pun..aku terkilan,..tapi aku senyap je..aku ingatkan diri aku...aku nak happykan family aku..

panjang plak bebel..ni kes balas dendam semalam kena marah teruk dengan K.A.W.A.N.. hahahaha 
papai...

No comments:

Post a Comment