T.A.N.G.G.A.L-03.F.E.B.2012

Assalam...

alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk meminjam nyawa dari Allah s.w.t..terkejut bangun pagi-pagi tadi banyak BBM dan text dari semua kawan-kawan...terharu nya ya Allah....terima kasih kalian yang tak pernah lupa wish my birthday every year..thank you so much..i don't know how to repay..hanya Allah mampu balas segalanya...

and to my friends from kuala lumpur..thanks for the present...sumpah hanya bergurau tapi tak sangka betul-betul dapat...thanks kak ila for perfume..serius saya sendiri tak mampu beli...rezeki pada umur 22 tahun...thanks Allah...


ok from kuala lumpur..kak ila..memang dia pernah janji nak bagi hadiah ni
and tak pernah sangka aku akan pakai minyak wangi mahal macam ni
thanks a lot kak ila.. :')


thanks to my sibling...for your wishes and for all present...hargai sangat-sangat..menitis rasa air mata..ya Allah membazir la tau tak beli hadiah mahal-mahal walau kalian collect duit sesama sendiri.. :')


thanks my siblings... :') love you all so much!

and tak sangka bila aku sampai office...aku punya tempat rehat ada sesuatu from my office mate..subhanallah...kalian memang superb!aku sayang kalian sangat-sangat..dalam tegas-tegas aku uruskan department kita pun masih sudi ingat birthday aku ni...thanks dear-dear semua.. :')


from my office mate..thanks all...tahun depan insyaAllah kalau diberi peluang hidup..
bagi lagi ya?

thanks again for all my fellow friends...saya baca status-status kalian...terharu...terima kasih dan sayang kalian ketat-ketat.. :')
and i'll wait for one more present yang bakal sampai... :') ( u know who u are ) ----(@

antara bbm yang aku terima.. :


from kuala lumpur punya orang..thanks dear...


from my twins..oyeah??twins??nope la..sahabat dunia akhirat saya.. :')


i love u too mar!!!eemmuahh (big hug)




No comments:

Post a Comment