S.E.N.A.N.G-D.A.T.A.N.G-S.E.N.A.N.G-P.E.R.G.I

KENAPA YA LELAKI NI MUDAH DATANG DAN MUDAH PERGI?TAK PERNAH CUBA PERTAHANKAN...KALAU TAKNAK,CAKAP AWAL-AWAL..CAKAP TERANG-TERANG TAK PERLU BUAT HATI PEREMPUAN MACAM TAKDE PERASAAN..SEOLAH-OLAH TAK BERHARGA LANGSUNG MASA BERSAMA DIA..PEREMPUAN NI BUKAN SUSAH NAK FAHAM..
YELA LELAKI NI TERKENAL DENGAN SIFAT EGO NYA KAN?EGO TU KALAU TURUNKAN SEDIKIT..KALIAN TAKKAN MATI OK?


-  LIKE THIS -

BERBUAL DENGAN MAR , WANIE N ANDY :

Mar : hi dear..yea mar fhm nia...
Nia  : hi syg..hurm tahlar..xfikir tp kepala ni kusut...
Mar : ni tgh wt pe?
Nia  : tengah berperang ngan dia...
Mar : eh...kenapa sama ni yunk?
Nia  : tahlar yunk...jom perang sama2..hehe
Mar : hahaha :'( sedih taw x...
Nia  : saba jelar mar..tp penat nak mengalah kan?
Mar : tah..semua dia nak betol...
Nia  : haaa taw xpe..nia ni dia da sampai gna kau aku.. :'(
Mar : kita je sala kan?
Nia  : ada ja xkena nya..ada ja point kte sala...
Mar : eah law mar gne aku ko,lagi lah dia salakan mar..mar nak kata apa... n malas nak kata apa...
Nia  : ingat nak ambil langkah diamkan diri ja senang yunk...
Mar : tahlar nia..law diam,kte yg sakit yunk..mar bole nak diam..tp mar nak dia taw benda kte betol..dia tetap nak salakan kte..aaihhh mar xpuas hati..
Nia  : tahlar..nia nak ckap pon nia pon ngah perang..hehehe...law ada jodoh ada lar..law xde..bia lar mcam ni..myb xde jodoh...
Mar : aip?xsayang ke yunk..
Nia  : mar knal nia..mar taw kan smua?
Mar : yea..saba yunk...
Nia  : jom tdo yunk...sok kte keje kan...even laen cawangan..hehehe...but still keje yang sama..t susa lak kan nak bangon..
Mar : jm..nite yunk.,..

WANIE :
Wanie : da2 la...
Nia : hurm xpuas hati ja yunk...
Wanie : wt cm wanie..org da xnak biakan...
Nia : oke yunk... :(
Wanie : bzkan diri start now k??cekalkan hati...
Nia : selagi na ade wanie n mar,insyaAllah bole..
Wanie : always for u dear.. 

Hanya sampai di sini sahaja
Kisah cinta kita berdua
Tiada daya selamanya
Terhenti di sini
Biar ku pujuk hati ini
Merawat rinduku sendiri
Setelah aku kau lukai
Sedangkan kau tahu
Kasih aku hanyalah untukmu
Tiada lain dalam diriku
Takkan berubah
walau dipisah laut biru
Cinta aku hanyalah untukmu
Tak pernah goyah, tak pernah jemu
Takkan terpadam dalam hatiku
Ia milikmu, percayalah
Mungkin sudah suratan kita
Terpisah sebegini saja
Pasti di satu hari nanti
Ku jejak bahgia


ANDY :
Andy : PING!!!
Nia : PING!!!
Andy : knp ko xtdo ag?xde sign busy SLEEP ko pon?
Nia : xbole tdo thats y aku xtdo ag...
Andy : uuiisshh napew xleh tdo ni??da ingt kat someone neyh!!!
Nia : hurm tahlar serabut...
Andy : pk pe neyh...cer citer...anew taw leh tlg kurangkan beban yang ditanggung.
Nia : biasa lar..malas nak ckap..penat nangis...
Andy : sampai nges ker???adoiii meh aku tlg tenangkan..jwab fon ko tu!!!!haiz~~
Nia : xpaya la..aku tgah perang ni...
Andy : ok la..xpaya la gaduh2..sttle cara baek...
Nia : aku xnak gado..da org ajak...trima jela...hahaha
Andy : firstly ko kna trus trang pe yg ko rs!!!second cb wt dia fham prasaan ko..ko kna bersuara utk dptkn something...
Nia : huh!!!EGO!!!
Andy : jgn biarkan msa tentukan jer...better ngalah sbelum api trus membara membakar perasaan ngan marak..ngalah bukan bererti kalah..just nak redakan suasana..api law lawan api memang lg marak la..try bila api menjulang tembak kai pemadam api toooo...comfirm padam pye...ingt setiap masalah pasti daa penyelesaiannye...just kte tentukan cara utk bertindak ngn bjak...renung2kan...
assalam..sekian wabillahhitaufikwalhidayah..wassalammualaikumwarahmatullah!!!allahhuakbar!!!
Nia : pergh bobal ko....da!!!tdo!!!ko esk kena denda ngan aku!!!
Andy : pehal lak???
Nia : t esk aku tnjuk sala ko ek??
Andy : oke andy is sleeping now...bobai...hahahaha :D

-THANKS MY CUTE STAFF...BAGI SEMANGAT SELALU...MENTANG KATA AKU CADANGKAN BONUS TAHUNAN BG AWAL...KORANG PUNYA BAEK PERGH!! BUT AKU HARGAI..PENGERTIAN KORANG AKU HARGAI.. :') -




No comments:

Post a Comment