K.E.N.A.N.G.A.N M.E.N.G.U.S.I.K

Sedang asyik buat keje..tetibe lappy saya terkuar pulak 1 lagu ni...teringat pula kisah lama dua tahun lalu
Buat seseorang...awak mungkin dah lupakan janji-janji awak..awak janji apa ya??tapi yang terjadi??lain kan??terima kasih awak...sebab awak la saya temui hidup saya...saya hargai pemergian awak.. :)



oke dia hensem hihihi... :) saja ja ni...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dari wajahmu ku tahu hati berdarah..
dari wajahmu ku tahu jiwa parah...
derita bercinta merona lembut wajah...
bagaikan ketana kembang terhindar...
mendung berarak kelabu dilangit indah
mendung berarak kelabu tiap masa...
titisan gerimis dihati basah selalu...
bagai tak bersinar mentari cinta...
lupakan saja derita luka bercinta...
aku kan rela terima baik buruknya...
gerbang asmara ku bina untukmu sayang
penuh warna warni yang sejati...
izinkan aku sentuhi hatimu sayang...
dengan belaian asmara yang abadi
tidakku relakan sengsara berulang lagi...
itulah janjiku untukmu sayang...


----------------------------------------------------------------------------------------------------------

LUPAKAN SAJA DERITA LUKA BERCINTA,AKU KAN RELA TERIMA BAIK BURUKNYA
-tapi hakikatmya selepas putus macam2 awak hina kan??
-mudah melafazkan sukar utk mempraktikkan awak oi...ingat laen kali jangan lafazkan kalau tak yakin bole tunaikan...

TIDAKKU RELAKAN SENGSARA BERULANG LAGI.ITULAH JANJIKU UNTUKMU SAYANG.
-tapi???awak buat saya sengsara kan??1 tahun kan awak??
-mudahnya melupakan janji...


terima kasih.. :) bukan masih sayang cuma terkenang.. :)

No comments:

Post a Comment