Kehilangan


tibe2 tergerak hati mau luah pasal someone yg aku da agp mcm abg sndri dulu...2thun lepas....
aku punya seorg akak agkat yg hidup nya tragis kalau sape taw hal die...ksian..aku sbgai adeq hya mpu beri sokongan padu pd die agar truskan hidup...hidup die d perkotak katik oleh kuarge die sndri..aku pon xfhm knp ada kuarge sgup wt hdp ank sndri menderita...
perkenalan aku ngn akak agkt aku b'mula pada sekolah menengah time aku tgkatan 1.akak aku pula tgkatan 5.time tu aku agak keliru...ms perhimpunan aku tgk akak aku ada d pntas jd emcee.aku bukan pegawas ms tu so aku dlm barisan la kan...tbe2 aku tgk akak aku kt barisan plak.aik??naik plik jgk ms tu...rupe2 nye die ada kembar...(sma ngn akak aku y lg sorg).
ms kmi jd adeq bradeq agkt,akak aku lbeykn kwn aku y sme umo ngn aku sbb dieorg pon adeq bradeq agkt jgk.aku agak trase tp bia la aku msh blh trime.lgpon dieorg sme persatuan.mstilah rapat kn.ble tamat sek,aku dgr die ngn kwn aku tu da xsperti dulu.aku pon wt xtaw je.tbe ms akak aku msj aku.agak t'kejut sbb aku rs die xrpt mn pon ngn aku.ley ke die b'sme aku cm die ngn mbe aku tu kn...ape2 pon aku lyn je..da nm pon akak kn...hormat ttap hormat wlu aku pnh trase ht dlu.

then 1 hr aku dpt msj y mgejutkan.akak aku ckp die da xthn duk kt tmpt kmi sbb die asyik kena dera.n die da kwin.but kwin lari...ya Allah ape da jd ms tu aku pon xtaw.akak aku cl aku ngs2 cite sume y t'jd...aku pon trut ngs sbb trase keperitan hdp die.aku xsgup nk hadapi klu kna kt aku.
lps tu die knal kn aku dgn husband die.sumpah baik sgt.aku syg abg aku.n die pon da agp aku cm adeq die.tiap kali aku ada mslh,aku sdey.pasti die cl aku utk hburkn aku.ms aku hmpir bunuh diri,abg aku bela aku.ms aku skt ht dgn fmly,abg aku sgup bela aku n nk aku duk ngn die.aku prnh hntr msj yg wt die pya pykit myerang.ms tu aku rs b'slh sgt.die ckp "adq jgn wt mcm tu lg.abg syg adeq mcm adeq abg sndri.".abg...adeq mntk mf.adeq xkn wt mcm tu law adeq taw abg ada skt jntg.then ms tarikh lahir aku,dieorg dr kl sgup trun jb jmpe aku n bwk aku g mkn....kul 12mlm bru aku blik kua ngn dieorg.ms tu dieorg taw hdp aku cner....dieorg bkalkan aku mknan utk fmly n duit blnje utk aku.thx abg....thx akak.... =)

ble aku da keje...kami jrg b'hbg.msg2 da sbuk.pernah aku cl abg n akak aku tp dieorg xagkt.myb bz,lgpon da ada ank kn...1bulan lps tu aku dpt msj dr akak mengatakan abg da tglkan kami...ya Allah...03.12.2009 tarikh aku rs hdp aku da khlgn org yg btul2 aku syg.kbtulan sblm tu aku dgr lgu INSPIRASI HATI.ya Allah sumpah sdey sgt.1mgu aku xmkn.tiap kali mlm,aku t;kenang arwah.kebaikan arwah.arwah pnh ckp tlg jaga ank die n akak andai abg xde....abg skt jntg..aku mmg tol2 kehilangan ms tu.aku xtaw pada sape aku nk mgadu lg pas tu.wlu aku rmai abg agkt myb xsme mcm die.

abg...adeq rndukn abg.wlu bru skali kte jmpe,tp abg slalu ada utk adeq n akak.abg da jnji nk bwk adeq g jalan kn?abg ckp abg nk bela adeq.abg xnk C DIA sktkn ht adeq.tp abg da tgalkn adeq...abg,klu abg msh ada msti hidup adeq xmcm nie.abg pasti bela adeq kn??knp abg tgal adeq,.,,abg,akak skrg da kwin.tp xsme mcm abg....adeq wal n baby da besar.adeq wal sme mcm abg.baby peramah sgt...klu abg ada msti kte bhgia...wlu da hmpir 2thun abg tgalkn adeq,adeq xpnh lpekan abg.abg la abg yg terbaik bg adeq...adeq syg abg!!!!!

No comments:

Post a Comment