assalam....


kali ini bukan aku nak hentam orang..apa yg da jadi tu jadi ah...


nak buat apa,nak mengata apa T E R P U L A N G...cuma anda bayangkan kalau anda ditempat


saya??anda fikir wajar @ tidak tindakan anda itu terhadap saya...oke?? terima kasih...






bukan untuk menyalahkan,bukan untuk menuding jari...sebab semua itu datangnya dari aku sendiri...& yeah as fren ada yang support ada yang menumbangkan...tapi itu semua aku anggap lumrah kehidupan....






terima kasih untuk sahabat-sahabat aku bagi kata-kata semangat & ya air mata aku menitik laju keluar.kadang-kadang tanpa ada apa-apa sebab,berjujuran air mata membasahi pipi.dugaan bertimpa-timpa...aku cuma harap 1 hari nanti akan ada sinar kegembiraan buat aku....amin.....




UNTUK YANG BERADA DILUAR SANA...

MY NAME IS RANIA HANA BINTI ISMAIL...


HANYA NAMA YANG KAU KENAL TAPI........


KAU TAK TAHU APA BERLAKU DISEBALIK TUAN EMPUNYA NAMA TERSEBUT....


REMEMBER THAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!










aku akui tahun ni merupakan tahun banyak dugaan buat aku....nak mengeluh tak guna...


apa-apa pon hidup kena teruskan jugak...kadang-kadang PAHIT untuk telan...sumpah pahit...


berbekalkan kesabaran dalam hati,aku terpaksa tempuh semua dugaan ini dengan senyuman dan tangisan... :')






untuk yang terlibat...aku memohon maaf andai aku menyusahkan beberapa pihak...


aku cuma manusia biasa,...dan jangan risau...aku tak libatkan sesiapa dalam hal ini...mungkin nampak tak adik...tapi....tu semua tutup mata da la...aku sanggup tanggung sorang-sorang...jadikan hal aku ni sebagai pengajaran ya.....






notatangan : aku memerhati aku mendengar tapi aku tutup mata hati untuk puaskan hati semua orang

No comments:

Post a Comment