Dugaan Demi Dugaan


Apa yang bole aku perkatakan??melalui status fb aku pon da menggambarkan apa masalah aku kan??
letihnya dengan setiap dugaan yang melanda...
buntu memikirkan apa bakal terjadi...

ada saja yang tak kena...
kepada abg aku,na harap abg lebih mengenali diri na...
na sayangkan family kita...
janganlah percaya dengan fitnah dan tohmahan org yang tak bertanggungjawab...
aku bersyukur rakan baikku NOI tak mempercayai setiap fitnah yang dilemparkan untuk aku....
terima kasih noi...aku sayang ko sangat2...
sakit pening aku,kau tolong jagakan...
aku tak tahu nak balas budi baik kau macam mana...
mungkin sampai aku mati pon aku tak dapat membalas jasa baik kau...
terlalu baik bagi aku...
sapa kata org singapore tak berhati perut??
silap la....

buat kakak aku...kak ina...
na xmungkin melakukan perkara menyekutukan Allah terhadap keluarga kita...
na syukur dpt jumpa kak semula...
kak,na sayang kak lebih dr nyawa na sendiri...
na xmungkin lupakan jasa kak...
na harap,fitnah tu tak menggugatkan hubungan kita...

na menyayangi kalian tak bertepi...
na terlalu sayangkan kalian... :)

No comments:

Post a Comment